Je hebt veel werk op de plank. Dat willen we met dit artikel een beetje doenbaarder maken.

Lijd jij er ook onder?

  1. Teveel to do’s.
  2. Taken die slecht worden doorgegeven.
  3. Beloftes worden niet gehouden.
  4. Niet alle teamleden kennen de aangepaste timing.
  5. Informatie raakt zoek.

En dan vraag je je af: kan het niet efficiënter?
Natuurlijk wel!

Welke online programma’s helpen je?

Met een goede digitale tool is het gemakkelijker om de to do’s van jezelf en je team in te plannen, te delen en af te vinken.

Ken je deze gratis online tools al? Je neemt ze vlot mee op je computer, op je tablet, smartphone… op kantoor, onderweg en thuis.

  • To-Do: de oplossing van Microsoft, gebouwd op het overgenomen Wunderlist.
  • Trello: een visueel sterke oplossing voor je hele team.
  • Todoist: een eenvoudige app voor lijstjes. Onderscheidt zich met location-based reminders.

En dan nu afvinken maar!