Deze inzichten zijn van belang voor het ontwikkelen van een trouwe klantenbasis. Zo kan je het aantal bezoekers, het aantal nieuwe bezoekers, de frequentie van de bezoeken, het aantal ontvangen berichten en nog een heleboel andere parameters continu opvolgen.

Voor gebruikers van een 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸 𝗣𝗶𝘅𝗲𝗹 zijn deze cijfers zelfs niet beperkt tot je Facebookpagina: ook je webpagina kan hiermee gemonitord worden, en zelfs je offline conversies (lees: de fysieke aankopen in je winkel).

De applicatie laat je ook toe om de gebruikstijden en het aantal en soort acties te bekijken binnen een specifiek tijdsbereik.

Ook je webpagina kan hiermee gemonitord worden, en zelfs de fysieke aankopen in je winkel.

Heb je zin om zelf een reporting op te stellen? Ook dat kan! Facebook Analytics laat je toe om je data zelf te beheren en in een grafiek of schema te gieten.

Belangrijk om te noteren: Facebook houdt deze gegevens niet automatisch voor je bij. Er gaat steeds een activatie aan vooraf die enkele uren tot zelfs een dag in beslag kan nemen en je cijfers worden pas vanaf de activatiedag bijgehouden. Wacht dus niet om deze applicatie te activeren, aangezien je er waardevolle informatie uit kan halen.

Activeren doe je via: https://www.facebook.com/analytics/
Je vindt er ook de links naar de mobiele apps.

Hulp nodig bij deze applicatie, of wil je meer over onze diensten te weten komen? Aarzel dan niet om ons te contacteren!