Marielien Titeux

  • Online adverteren: Advertentieplan opstellen, Beheer en optimalisatie, Doelgroep, Statistiek en analyse, Strategie en advies
  • Sociale media: Advertentie en promotie, Community management, Contentcreatie, Online tools, Sociale media management, Statistiek en analyse, Strategie en advies
  • Website: Conversie-optimalisatie, Platform, Statistiek en analyse, Strategie en advies
  • Online tools: Conversie-optimalisatie, E-mailmarketing, Sociale media, Statistiek en analyse, Website
  • E-mail: Database-beheer, Platform, Statistiek en analyse, Strategie en advies, Template-ontwikkeling
  • Digitaal advies: E-mail, Innovatie en optimalisatie, Online adverteren, Online reviews, Online tools, Sociale media, Statistiek en analyse, Strategie en advies, Website
  • Privacy en online veiligheid: GDPR (privacywetgeving)
  • Merk versterken: Onderzoek, Strategie en advies

Ik ben digitaal strateeg en ik help mijn klanten met het optimaliseren van hun online customer journey en experience.

Je suis stratégist digital et j'aide mes clients à optimaliser leur customer journey et experience online.

Lid sinds 19 november 2019
Locatie
Etterbeek
Talen
Nederlands - Frans

Beschrijving

Ik ben digitaal strateeg en ik help mijn klanten met het optimaliseren van hun online customer journey en experience. Dit wil zeggen dat ik samen met mijn klanten bekijk hoe ze vandaag hun klanten aantrekken. Of dit in lijn ligt met hun business objectieven en resultaten? En hoe we een potentiële kloof het beste kunnen dichten. Op basis van de data beslissen we dan samen: - of er meer trafiek naar de website nodig is? - of dat betaalde of organische trafiek moet zijn? - of er actie nodig is op de website zelf? - of er meer leads moeten gegenereerd worden? - of dat de opportuniteit misschien ligt in de eigen database? Tot mijn vorige klanten behoren Mazda, ING, BMW, Ford, Trend Micro, ... Ik heb 15 jaar marketing ervaring, waarvan 10 jaar in digital en 3 jaar als zelfstandige. Ik doe consultancy, coaching en trainings, en kan voor u een virtual agentschap opzetten op maat.

Je suis stratégist digital et j'aide mes clients à optimaliser leur customer journey et experience online. Ca veut dire qu'avec mes clients, j'analyse comment ils attirent leurs clients aujourd'hui. Est-ce que ça correspond à leurs objectifs et résultats commerciaux? Et comment pouvons-nous le mieux combler un écart potentiel? Basé sur les chiffres, nous décidons ensuite ensemble: - si plus de trafic sur le site est nécessaire? - s'il serait mieux d'aller avec du traffic payant payé ou du trafic organique? - si des actions sont nécessaires sur le site lui-même? - si plus de prospects ou leads doivent être générés? - si l'opportunité pourrait se trouver dans votre propre base de données? Mes précédents clients comprennent Mazda, ING, BMW, Ford, Trend Micro, ... J'ai 15 ans d'expérience en marketing, dont 10 ans en numérique et 3 ans en tant qu'indépendant. Je suis néérlandophone, habitant à Bruxelles, avec une bonne pratique du français.

Beoordelingen

Deze expert ontving nog geen beoordelingen.